skolan

Jaoo, sitter typ själv på hela skolan känns de som, men så är de ju såklart inte klockan är ju bara 5. Jag sitter typ högst upp och det regnar ute, har en känsla av att de kan va därför;). Em lyckades iaf med samma sak som jag gjorde häromdan, att allt man skrivit under några timmar försvunnit för att man bara lyckats spara de på mailen och inte datorn, och sen stängt ner det. Ont i huvudet nu faktiskt haha.

Hörde för övrigt att gummisnodden fyller 63 år (nåt sånt) idag. Plus att rumpan sjunker i genomsnitt 13 cm under en livstid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej då förstår jag alla med "häng"-de längtar efter att bli äldre. Jag har alltid undrat...

Hoppas solen lyser på dej i helgen. kram Christina L

2011-03-17 @ 19:14:55
Postat av: Moa

Hahah, märks att du är okoncentrerad:P

Det där med att spara på mailen måste vi alla gå igenom ngn gång, L O V E L Y

2011-03-17 @ 19:48:36
URL: http://mmmoas.blogg.se/
Postat av: ÄNA

Man lär sig nått nytt varje dag ;)

...vad är det som ska ha kommit fram förresten? :P

2011-03-17 @ 20:23:30
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: ann

Haha ja eller hur, den "häng-teorin" tror jag skarpt på!



Detsamma, hoppas ni får en fin helg:) kramar

2011-03-17 @ 21:38:30
Postat av: mamma

det var inte så farligt, 13 cm, under ett helt liv.

man får sträcka på sig istället.

kämpa på, när man skriver om ngt är det som en rep.

snö här med

puss o kram

mamsen

2011-03-18 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0