Hejsvejs!

Idag har jag inte fått gjort något som jag skulle, förutom tacos då.. alltid nåt!haha.
Igår var det BBB som gällde = Bryggare Block Bash = fest i och utanför studentlägenheterna här. Trodde det skulle bli liite kallt kanske, sist det var var det ju på väg att bli sommar. Men näe, det var riktigt nice, att göra dansgolv av en utegård är mycket uppskattat, även i september!haha. Blev en helt ok utekväll iaf. Min kamera är hos en kompis så bilder kommer när jag hämtat den.

Köpte även de skönaste brallorna här om dagen. Svarta jeansleggings, med gylf och allt, ser ut som riktiga jeans. Riktigt bekväma är dom, rekommenderar! Finns på nelly.com.




 


Kommentarer
Postat av: Moa

Å, tack för tipset Ann! Ska snart in till stan o leta nya svarta men de där nelly"jeansen" såg ju riktigt bra ut. Jobbigt med storlek bara... Ringer dig om d:P

2010-09-25 @ 10:32:31
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0