The Body Shop

Köpte en present på Body Shop för ett tag sedan osså fråga dom såklart om ja ville ha klubkort, brukar alltid tacka nej, men den här gången (när jag är student och som mest pank haha) så tacka jag ja! Det kostade nämligen 100 kr extra, men dom får man antagligen tillbaka när man fyller år, fin present haha.

Fick iaf massa tester på cremer o sånt, osså nu får man 1 vara gratis om man köper 3, en Make-up-rådgivning värd 150 kr, om man vill + att man får 10 % på alla framtida köp med såklart. Mycket bra.



Passa på säger jag ;)

Tyckte de va rätt bra ändå, även om jag kanske inte kommer utnyttja erbjudandet just nu men.. gillar verkligen Body Shops produkter, speciellt jordgubbsscruben, mmm haha, så väntar med spänning på min födelsedag nu istället! ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA! Jag blev medlem för två veckor sen:D

2010-05-17 @ 16:01:29
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0