del av helgen

Kameran blev full på bilder hela tiden, därför dom är lite oplanerade och tråkiga. Orkade inte hålla på att radera haha.


Eftersom båda mina "mörka" väskor gått sönder i bandet, vilket jag kom på precis innan jag skulle gå, så hittade ja den här som jag fick i present för längesen, det fick bli ett riktigt "sött"-tema!


På vägen dit plockade vi en liten bukett till han som höll i förfesten haha, mycket nöjda!


Vi hann aldrig fram för att se Salem, så det blev uteställe istället, heelt fullt med folk!



Kommentarer
Postat av: mamma

vad käckt att ta med blommor till värden.

och var plockade ni dom, de var ju fina men....



kramar

2010-05-27 @ 11:02:34
Postat av: Anonym

dom plockade vi i stadsparken ;)

2010-05-28 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0