hmm

Kan inte bestämma mig riktigt, har funderat några ggr på att lägga ner bloggen eller om jag ska fortsätta, men så ibland får jag ett ryck osså kommer ett litet inlägg haha, så det är därför det går väldigt segt just nu.

Är tillbaka från Götet iaf, blev en riktigt mysigt helg med inflyttningsfest, hårklippning och pizzamys ;) Nu sitter jag här och dricker O´boy mums, tabben att hälla mjölken i O´boyburken istället för i muggen gör jag nog inte om haha, kunde blivit ett riiiktigt stort glas O´boy om jagt inte upptäckt de i tid haha!


Härligt sammansatt bild från helgen haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Ann. Du fpr inte lägga ner den. Måste ju vet ahur du har det (utan att ringa, smsa, msna:P)

2010-03-12 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0