essä.essä.essä.

Japp det har mina senaste veckor bestått av. Den är typ klar och igår hade vi opponering. Å herreguud vilket seminarie då haha..vi hade förberett oss på lite fel sätt och lite för snabbt, så när vi satt där och såg de andra gruppernas opponeringar så fick vi lite smått panik, ledde till att vi började skicka lappar till varann om hur vi skulle göra och sen när det var vår tur så var det improvisation som gällde haha! Men gick riktigt bra, och å va nöjda vi var efteråt! haha. Handledaren var också nöjd, var härligt att höra efteråt att "jaa, det var ju faktiskt riktigt roligt att läsa erat arbete".. så höga förväntningar hade hon på oss haha. ..och det här med opponeringen var ju bara typiskt oss. Nöjda är vi iaf!

Så nu är de rätt lugnt här, imorrn ska vi ner på stan lite och strosa och sen utgång på kvällen, blir nog nice! Nu ska jag börja med nästa kurslitteratur, Arbetsgruppens psykologi, gillart!

Förresten så kommer jag lägga en sista beställning till A'vera nu i mars, sen ha uppehåll i typ ett halvår, så säg till om ni vill ha nåt ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

O Efter mars kan man beställa hos mig!!!! ( Det är en order)

2010-03-24 @ 16:35:16
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0