plattångslockar

Härliga morgon, har drömt de mest sjuka drömmarna nu på morgonen, tappat tänder bland annat. Så hemskt när man vaknar upp och liksom måste känna så att alla sitter kvar haha, det gjorde dom ju som tur var. Men har hört att när man drömmer om tänder så behöver man gå till tandläkaren..hmm.. nä.
Nu ska ja käka lite frukost sen sticker jag på föreläsning, det är plusgrader här idag!



Idag kör vi på ett (snabbt) lite lätt plattångslockat hår, tog ett tag innan jag lärde mig det där, men det är ju faktiskt riktigt lätt, kan ju få fram massa olika varianter. De svåra är att få dem att sitta kvar tycker jag, osså negativt att det nog sliter på håret ganska mycket, men ska beställa klipptid snart, när bidraget kommer ;)


Kommentarer
Postat av: Sabina

ser supersnyggt ut =)

2010-01-20 @ 15:41:17
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: modern

ditt hår är ju så snyggt, dina naturliga lockar är jättefina. ha det så coch bra att du ska klippa dig, ta ordenligt så allt det slitna kommer bort nu.

kram

2010-01-21 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0