Paradise Hotel-Pontus = Fejk.. + lite yoga!

Vilken underbar rubrik jag fick till haha. Nej men tänkte faktiskt jag skulle ta och vara lite duktig och köra ett Yoga-pass, fick den här dvd:n av mina brorsor i julklapp för några år sedan. Det går verkligen i perioder när man tränar, kan väl inte säga att jag haft nån jättelång aktiv period än haha, men man märker ju verkligen att man blir starkare och att det går lättare och lättare för varje gång. För det är minsann inte så lugnt och lätt som det ser ut!



Men först, ja jag har också fallit dit, Paradise Hotel! Börjar kl 10. Jag tror starkt på att Pontus är en Mullvad/Joker! Återstår att se!


Kommentarer
Postat av: mamma

bra att tränar yoga, all träning är alltid bra både för kroppen o knoppen

skönt att komma igång inför våren o saommaren

kram

2010-01-20 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0