H&M

Happ, pratade precis med H&M, kundservice till kl 21:00 för övrigt, gillar vi! Men fick inte ett lika roligt besked. Hade nämligen fått ett litet brev idag där det stod att jag inte kan få min beställning för jag inte betalat min förra. 
Fick reda på att det gäller lite prylar jag beställt i november, har då betalat med kortet, men detta har de sen antagligen inte kunnat dra från mitt kort, vilket jag varit helt ovetande om (borde varit, ja vet haha), har även missat att jag fått en påminnelsefaktura, så nu ska jag betala hela 1214 kr inom 5 dagar, och då var de snälla och tog bort påminnelseavgiften haha, ja jag säger då de, ska bli intressant att se vart jag kan hitta de pengarna. Har ju redan börjat gnaga på julklappspengen liksom. Nej slarvigt! Hit med studiebidraget nuuu va...


Kommentarer
Postat av: mamma

detta var inte bra, men du hade tur som slapp påminnelseavgiften men dröjsmålsräntan får du nog betala...

kanske en pärm med alla beställningar och kvitton, ta en som jag köpt till dig.



budgeten krympte ju nu men det är ju sån´t som kan hända alla



bra dag kram

2010-01-19 @ 08:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0