Adidas-klocka - CANDY

Åh vad skönt det är att komma hem från skolan och känna att man har haft kul! Plus att man fått ut något av dagen. Jättebra föreläsning idag! Teorier om konsumtion handlade den om, kanske inte låter så spännande haha men det var det.



Hittade den här riktigt söta adidas-klockan på nelly.se, Candy heter den, passande!
Fick en riktigt snygg vit i julklapp som jag använt varenda dag sen dess, men den har blivit missfärgad på bandet, har antagligen haft på mig något mörkt som färgat av sig, funderar på hur jag ska få bort färgen, har testat med suddi men de funkade inte haha, var en som föreslog T-röd, hmm ja jag vet inte. Nån som har nåt annat tips?




Så här ser den ut, inte så vit längre!



Kommentarer
Postat av: mamma

en så´n fina rosa vill jag ha, men kanske inte passar på en "åldring" din vita är snygg

2010-01-21 @ 14:37:49
Postat av: Hanna

Åå vad tråkigt med din klocka! Jag ska gå till affären vi köpte den i och kolla om det verkligen ska behöva bli sådär! Dålig kvalite ju! Jag återkommer i ämnet!

2010-01-21 @ 17:32:57
Postat av: ann

Å ja de vore jättesnällt Hanna! Har också funderat på det, är ju inte så att jag haft på mig nåt jättesvart plagg el så, den har liksom färgats sakta men säkert haha. Gillar den verkligen så vore kul o få den vit igen :)



och ja mamma, du är nog liite för gammal för den ;) haha

2010-01-21 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0