Brats

Hela gårdagen gick åt till att skriva seminarieuppgift, bland annat, men den blev ju klar den också och inlämnad idag. Seminariet handlade för övrigt om brats! haha. Fick se och diskutera en dokumentär från 90-talet med massa brats och bland annat E-Type haha, very niice. Om ni undrar vad vi fick ut av det var det vilka konsumtionsteorier vi kunde se. Så var faktiskt riktigt intressant.

Idag fick jag mitt H&M-paket också :P vandrade i lite lätt snöstorm och hämtade mitt fina paket som jag längtat efter. Bikini, skor och örhängen, jag blev nöjd! Kanske visar sen om jag hinner. Har en riktigt ledig kväll ikväll men imorrn börjar tentaplugg! Jag ska iaf städa hela lägenheten, ser verkligen hemskt ut här, disk och kläder överallt känns det som haha.



Tänkte ta cykeln i morses, men vände och gick istället, känner att jag gjorde rätt nu ;). Nu räcker det med snö!




Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du gick till skolan, nu kom jag på att du måste ha ett varmt sadelskydd när du cyklar . kommer på posten

kram

2010-01-28 @ 09:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0