Äntligen!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Äntligen!
Bidraget har kommit!! Vilken lättnad. Nu kan jag betala allt jag ska och har precis beställt böcker till kursen å jaa.. gud va gött!
Har pluggat hela dagen idag plus Yogat, igen, yesss börjar komma igång lite lätt här haha.
Ikväll är det utgång på g, funderar på va jag ska ha på mig, o håret. Blir nog svart iaf, men så trött på mitt "vanliga" hår, kanske ska köra med en mittbena ikväll, alltid tyckt jag inte passar i det, men jaoo, med "the hills-tvinnat" och rufsigt tupperat där nere. Lite 70-talsinspirerat haha, får de hur det går med det!


Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att pengar kommit

du kan ju klippa dig nu, så får du ny frisyr

kram

trevlig helg

2010-01-22 @ 13:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0