sparkad?

Såg ni det med Elisabeth Höglund som är med i Förkväll, att dom sparkat henne från TV4 för att hon inte ville göra en skönhets-"operation" i direktsändning. Om det nu stämmer, fan va löjligt. I och för sig så har jag själv tyckt att hon varit dålig på det där med att vara programledare. Men att hon då ska bli sparkad för en sån sak, och varför skulle de ens ha ett sånt reportage? Tycker TV4 att det borde få fram ett bättre förhållningssätt till skönhetsoperationer? Nä, dåligt. Bra av henne att stå emot.


Kommentarer
Postat av: µ

usch! Jag tycker definitivt att TV4 borde ha en sundare inställning till skönhetsoperationer än vad media i allmännhet har idag.. Att ständigt påvisa, på diverse olika sätt, att vi tittare inte är tillräckligt bra som vi är tycker jag att man ska vara väldigt försiktiga med. Särskillt när man har en så stor roll i samhället som en kanal som TV4 har. Jag skulle väl gissa att TV4 vill vara opartisk (fast med tanke på att kanalen styrs mycket av just reklam, kan man ju undra hur det skulle va möjligt). Tycker det är omodernt med en TV kanal som inte vågar överhuvudtaget ta en egen väg i media-trasslet. Om TV4 skulle välja att ta en egen väg skulle min respons vara "Friskt vågat!" och hejat på :)



men nänä, följ strömmen TV4, du döda fisk!



ps. håller med om att hon kanske inte va tv4's bästa programledare....

2010-02-12 @ 12:08:53
URL: http://iisai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0