.

Ännu en seminarieuppgift inlämnad och diskuterad. Började skriva igår kväll och gjorde klart den i morses, så riktigt nöjd med mina 5 poäng (som är det högsta;)) haha. Förvånad över mig själv faktiskt! Var bara tvungen att skryta lite!

Osså idag när jag öppnade dörren till lägenheten så fick jag se ett litet brunt paket på golvet, skickat hemifrån! Vad glad jag blev! Vad för spännande som fanns i får ni se lite senare eller imorrn, ska fortsätta läsa min fina bok Märken och människor nu, rätt intressant faktiskt!


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du gillar paketet

lite väntat och lite avkoppling

kram

2010-02-04 @ 09:25:49
Postat av: mamma

och grattis till dina studieresultat

2010-02-04 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0