16:44

Phu, är helt uppe i varv här. Bestämde med en kompis att vi skulle ut och gå halv 6. Varit i skolan sen i förmiddags och hade 5 (!) sidor kvar i boken ja läser nu när jag märkte att shiit klockan är ju 5! Så jag tog mitt pick och pack och halvpsrang hem och bytte om och var precis klar när jag kollade på klockan igen, och till min liilla förvåning så var den då 16:25 och inte 17:25. Åh! Tyckte väl att den sista timmen gick väldigt snabbt i skolan haha. Aja, så nu sitter jag här med min mössa och halsduk och hinner ju läsa mina 5 sidor innan vi ska ut o gå iaf. Härligt!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

var det skönt med promenad

pluggar du för fullt nu ?

du har ju inte skrivit sedan den 9 och idag är det 11.

2010-02-11 @ 13:26:01
Postat av: ann

Japp det var en mycket härlig promenad ;)

haha ja ja pluggar mest, har inte haft nåt speciellt att skriva bara

2010-02-11 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0