Ullared!

Jaa studiebesöket på Ullared var ju intressant. Vi fick lyssna på VD:n Boris (om ni kommer ihåg från serien;)) i typ en timma. Han berätta mycket spännande måste jag säga. Har t ex aldrig tänkt på att man ju aldrig ser nån reklam för Ullared. Alltså har de ju mest blivit framgångsrika genom rykte och satsar inte alls mycket på marknadsföringen. Dom tänker bl a på att man ska ha så låga förväntningar som möjligt, vet man inte vad som finns kan man heller inte bli besviken. Det har ju lyckats om man säger såå..Ullared är det mest besökta "nöjesmålet" i Sverige haha! Efter liseberg. 
Han berättade om några tanter som brukade åka dit nån gång per år och var där i 4 dagar och sen när de åkte hem så brukade de alltid räkna ihop kvittona och ringa tillbaka och berätta vad de handlat för. Rekordet var runt 400.000, jah! 
Lite fakta jaoo, varsågod ;).

Sen fick vi shoppa resten av tiden (några timmar)..det bästa studiebesöket jag varit på måste jag säga haha..och jag lyckades att bara handla för 240 spänn, mycket nöjd!


Lite av vad jag handlade, bara nödvändiga saker;), kanske inte örngottet, eller rougen, men annars! haha

Hela våran klass handlade för 33000, och då är vi studenter ;).


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hur var Boris "på riktigt"? Ungefär samma avslappnade stil som han har i TV-serien Ullared?

2010-05-03 @ 15:09:37
URL: http://omtvserier.se/ullared-ny-sasong/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0