tomten?

sådär, hemma igen efter lång dag, var faktiskt riktigt kul att göra projektarbete idag, flum flum flum haha.
sen en vända på stan, inhandlade en "basic"-tröja på gina tricot, som jag iofs redan har en likadan, men nu blev de en grön! de ni! bild kommer sen. men nu blir det idol och PIZZAAA!


Under projektarbetet går det förbi en kille i korridoren med hatt och rock.

ann :- nämen, han påminde ju om han som springer runt och delar ut julklappar på jul
karolina :- tomten?
ann :- neeeeej haha, ni vet, han med såndär röd rock..
karolina :- tomten?

haha vet kanske inte är så fint att citera sig själv, men åh, så nöjd med den, tomten?, tomten? haha och så kul vi hade åt de, också är den ju även en jättebra inledning till en fråga ja tänkte ställa haha. 
tänker ju såklart höra om de e nån som vet vad han heter, för vi kom inte på de, och nej det är inte tomten, utan han som har stor näsa tror jag och typ rödtt lite lockigt hår som delar ut klappar bara för o va snäll, eller hur det är. har ett dubbelnamn tror jag, vet ni vem jag menar? åh kan inte komma påå! 



Kommentarer
Postat av: ÄNA

TOMTEN!!

Nej men är det inte Kalle? ;)

2009-10-24 @ 12:43:43
Postat av: cissi

CARL-BERTIL ann ;) haha! eller?

2009-10-24 @ 12:51:38
Postat av: ANETTE

KARL BERTIL JONSSON KÄND FRÅN TV

2009-10-28 @ 12:04:56
Postat av: ANETTE

KARL BERTIL JONSSON KÄND FRÅN TV

2009-10-28 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0