mobil=PAJ!

Sådär jah, då va första kursen över! Bara o hoppa på nästa på måndag då.

Mamma o pappa ringde precis o sa dom kommer om en timme typ så ja tänkte va lite produktiv och lägga in lite bilder o grejer på bloggen, fast de va tills ja märkte att kameran med bilderna ju är hos Johanna. Jaja. En annan dag, får bli ett "endast-text-inlägg" istället. Kul kul.

Min mobil är paj!! Man ser ingenting för "skärmen" är helt paj, annars funkar den perfekt haha, åh. Så skicka inga sms till mig nu, för kan inte se dom, ring om ni vill nöt! 

Sen ska vi till IKEA weeeii. Nya gardiner ska de bli!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej, vad jobbigt! Så hände med min förra telefon.. & 2 ggr med den jag har nu med.. Den här gången fick jag vänta en månad på att få displayen utbytt..kass! Hälsa föräldrarna!

2009-10-31 @ 10:50:56
URL: http://mskajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0