Henke Larsson

Åå jag riktigt ryser nu när jag ser på återblicken av Henkes karriär, rätt grym ändå, fatta han vart med och vunnit Champions League med Barca och grejer, coolt! Får se om Zlatan lyckas med samma sak :P
Idag spelade ju Henke iaf sin sista match i Helsingborg, ungefär 400 meter från mig haha. Synd man inte kunde se matchen, hade vart kul, även om de förlorade då.

Nu ska han bli tränare har han ju sagt, ja man kanske ska börja spela fotboll ändå, menar, vore ju inte fel o ha han som tränare! haha.

Nä, kanske vi får en comeback nån gång igen ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

ja tänk vad han har hållt på länge den grabben...helt otroligt !! Jag skulle gärna se honom som lagkapten för landslaget !

2009-10-29 @ 13:42:15
URL: http://moonzanna.se
Postat av: anette

varför gick du inte och tittade på matchen, jag kunde väl betalat. Du får gå en annan gång

kram

2009-10-29 @ 15:39:52
Postat av: Maja.

Åh han är ju så bra!

2009-10-30 @ 02:52:29
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0