Recension - Sachajuan-shampot

Japp, nu är det helt slut! Shampot och balsamet jag fick i present. Så här kommer den lilla utvärderingen ;)

Håret blev mjukt och lent av Sachajuan, och det var lätt att kamma ut och allt sånt där, men kan inte säga att det var någon mirakelprodukt som en del sagt innan. Men visst var det bra! Enda negativa kanske var att det lukta lite killparfym haha. 

3 och 1/2 A får det iaf ;)

AAA/


Nu har jag köpt ett annat som ska vara bra, LANZA, ska antagligen ge håret 60% mer volym haha. Nä men har funderat på det ett tag, sen såg jag att en kompis hade en gele från samma märke, och hon sa att DET var rena mirakelprodukten haha.

- "Kolla på mitt hår nu, också kollar du sen när jag kommer ut från toan!!" haha.

Men det var faktiskt skillnad! Mer volym alltså!

Så jag letade faktiskt runt på 3 ställen innan jag hittade det här i stan, fanns hos en frisör. Såå vi får väl se, om reklamen stämmer så kanske att det här är mirakelprodukten istället! höhö ;)



Hade ju faktiskt tagit en riktigt snygg bild på flaskorna själv också, men min kamera är ju inte hemma än, och nu kunde jag inte vänta mer, så ja, det fick göra lite ont att ta den från nätet haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0