Gossip Girl säsong 2

Ååh va inne på Åhlens lite idag, dom har börjat med alla julsaker o så nu, så myysigt! Även om det känns lite tidigt, men så brukar de ju va. Bara längtar tills man får sätta upp stjärnan i förnstret! 
Skulle ju snöa här inatt också, men ja märkte inget, kanske för jag sov men haha, hörde att de va snö i Örebro iaf! :P Kul!

Men vet ni vad jag såg mer på Åhlens då, att ju Gossip Girl säsong 2 finns ute!! Som jag väntat, hur har jag kunnat missa det?? Nu har jag iaf en sak spikad till julklappslistan!




 


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA, hur många serier har du på DVD hemma nu? :P

(Jag MÅSTE komma hem till dig o sitta bänkad i ett dygn;)

2009-11-04 @ 22:30:59
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0