EU-valet 2009

Jaa, det här med EU-valet. Verkar ju inte som att nån har nån aning om vad det handlar om. Vi vet ju i alla fall att det är viktigt att rösta, och röstar man inte så kan man inte heller komma och klaga sen efteråt. Men som jag har förstått så är egentligen inte det viktigaste vilket parti man röstar på, för våra parti i Sverige är så lika om man jämför med många andra länder. Det viktigaste är att vi får in en person som lyckas få fram sina åsikter och engagera folk. Vem det är?..don't know. Men jag tänkte att om man vet vilket parti man vill rösta på, också väljer man sen den från det partiet som ser bäst ut. Menar, måste ju ändå visa vad det är för kvalitéer vi har i Sverige, haha! Nä, men om ni vill veta mer om valet så kan ni klicka här, det gjorde jag!

Kommentarer
Postat av: Moa

Danke Ann, borde sätta mig in i d där. Men orka, fast vi måste ju hålla hårt i vår demokrati o rösta!

( GOODIE utan skavsår, inlägget ovan)

2009-06-01 @ 23:04:23
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0