Timbuktu i Room Service

Nån mer som såg på Room Service med Timbuktu? Jag är jäkligt imponerad av hans inrednings-"förmåga" måste jag säga. Helt galen! Inte för att jag skulle vilja bo så som rummet blev, även om vissa delar var riktigt snyggt, så blev det för mycket för min smak, men jag gillade det på nåt sätt ändå! Han är ju grym!
Träningen var riktigt kul idag, fick sån där "vill-tillbaka-abstinens" när jag kom hem, inte ofta, vi hade "vikarie" idag (som vanligt), men blir mer dans än aerobic av det hela då. Kul!
Imorrn är det min och Annas tur att leka Room Service, ska måla några rum. Blir spännande att se vad vi kan hitta på för kul haha. Blir nog nice.
Nu blir det inpackning och sova.
God natt!


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Du har då minsann inte läst MIN blogg på några dagar..kanske dags nu?? :D HAHA

2009-05-14 @ 10:46:20
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Becca

sv; ja dom två översta är jätte snygga =)

2009-05-14 @ 14:06:59
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0