Ronaldinho at the beach haha

Vet inte om det är för att jag på nåt sätt bara vill håna dig Ejdan, för att du, enligt mig, gjort en riktigt vek insatts i den här fotbollshetings-tävlingen haha, eller om jag helt enkelt inte känner att jag behöver övertyga mer, hur som helst, här kommer iaf en minst sagt hääärlig bild på min största fotbollsidol.. och den slår ALLT! HAHAHA
Eftersom det nu även verkar som du (ejdan) lagt dig på "hur-talangfull-är-han?-nivån", så antar jag att vi är STILL ON så att säga, men det blir ju liksom inte bättre än så här, hur du än försöker, japp, jag ser duellen som avslutad, och ja, jag vann. mohaha!

Åh, vi njuter av segern! haha!


Bild: newsbreak.com

så här ser vi inte fotobllsstjärnan varje dag minsann, hahaha, tight assss

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha, den bilden va lite kul :P

2009-05-10 @ 23:27:14
URL: http://linnguz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0