målamålamåla

Japp, jag och Anna har hunnit grundmåla ett rum, en dörr och även målat en trappa idag! Tycker vi jobbade på riktigt bra. Synd att man måste vänta på att färgen ska torka tills man lägger på nästa lager bara. Men det får väl bli nästa vecka, för imorrn är deeet.. ja hör och häpna, shopping (!!) som gäller! Jajemen! Kajsa är hemma och nu ska vi ut och umgås lite haha. Ska hitta en foundation och ett par sommarskor har jag tänkt, och inget mer!

Har grejat lite mer med headern, nu funderar jag på nåt sånt här istället. Aah, man kan ju göra så mycket, brukar sluta med beslutsångest när jag håller på med sånt här haha.


Kommentarer
Postat av: MALIN

Fiint:D

2009-05-15 @ 18:07:17
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0