Vilka Sex and the City-brudar ;)

HAHAHA herreguuud...det här är ju såå kul!
På en förfest för länge sen så diskuterade jag, Anna, Ejdan och Linda vilka rollfigurer vi skulle vara om vi var med i Sex And The City, så här blev det;

Ejdan - Samantha
 (såklart haha)
Anna - Miranda
Jag - Carrie
Linda - Charlotte


Nu hade Ejdan och Anna gjort det där testet på facebook som visar vem i Sex and the City man liknar mest..och sjäälvklaart så landade dom på Samantha och Miranda..och nu gjorde jag testet också..och jo, jag tänkte till och med innan att nu ska jag svara så ärligt som möjligt!..och vad tror ni??.. Jo..det blev CARRIE hahha..det här är ju så sjukt!




Bara Linda kvar nu!! Lycka till! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0