Krya på mig!

Nu sitter jag här i min säng, där jag snart tillbringat två tråkiga dygn, jo, jag är sjuk, men nu orkade jag mig upp för att hämta datorn i alla fall! Jäj!
Alltså, ibland kan det ju vara riktigt skönt att vara lite sjuk, kanske inte på det sättet jag varit nu, men jag menar, sådär lagom sjuk att man måste stanna hemma från skolan eller jobbet. Men, det här.. jag förstår inte meningen när man ändå är arbetslös, helt onödigt!
Ajaoo, jag har i alla fall tagit tillfället i akt och sovit som en stock, käkat två skorpor, sett på Gossip Girl och OC och även, bäst av allt, sett pååå..sällskapsresan!! Det är äkta krya-på-dig-film det! Funderar på att ta Sunes Sommar lite senare också! ;P
Men nu ska jag kolla runt på nätet o se om jag hittar några snygga skor och hoppas på att bli frisk till helgen när vi ska till Cissi på tårtkalas och fest. Får INTE missa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0