TöntAnn

Jag skulle åka o söka jobb förut idag, och det gjorde jag! Var på 2 ställen iaf..det sista lyckades jag köra förbi en gång..så jag fick vända tillbaka. Men så när jag kom dit och skulle köra fram så stod de en såndär typ "elektrikerbil" vet ni, osså va de några grabbar som grejade med nåt där inne och vid dörren, där jag skulle in. Men nej, jag gick inte förbi och viftade lite harmoniskt med håret som Ejdan skulle gjort. Nej, jag blev istället en STOR jävla TÖNT..och körde sakta förbi ingången, och med brist på vägar vart jag kunde åka så ställde jag mig på en parkering, ca 50 meter bort, och spanade på killarna, väntandes på att dom skulle åka därifrån..vågade ju inte gå förbi liksom. Visst jag veva ner rutan och fick lite soltid där på köpet..men tror fan jag stod där i 10 min eller nåt. Äntligen satte de sig i bilen..men framåt gick det ju iinte. Nej, tog ännu några minuter..tills jag bestämde mig för att åka hem, och ta det här stället en annan dag. VAFAN?! TöntAnn!! Aja, fick iaf känna på spionyrket för en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Ejdan

HAHAHAHA, vifta lite harmonsikt med håret?! HAHAHAHA Jag dör. Tror du verkligen att jag skulle gjort så? :P

2009-03-25 @ 23:53:51
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/
Postat av: ann

JA! hahaha

2009-03-25 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0