Lilla Vara

Jag är så uttråkad! och irriterad på datorn..den bara hänger sig heela tiden. Vad är problemet?!!

Det går iaf inte en dag utan äventyr för mig och Anna, idag har vi varit och solat. Så skönt så. Märkte dock nu precis när ja kollade i spegeln att jag lyckats få två vita fläckar i ansiktet? Hur hände det? jaojao..det roliga är iaf att när vi gick på trottoaren efter solningen så kom det två skitstora lastbilar och körde sakta förbi..och.. tutade! haha!..och ja! dom tutade åt oss!..det är iaf vi övertygade om haha..fanns ju liksom inget annat o tuta på. Kanske var det något dom brukade göra när dom såg två tjejer, vad vet vi..jag blev iaf skrämd som fan!
Det ännu roligare är ju att det här händer just när vi är som värst..helt osminkade, ogenomtänkta, ja, ni vet det där allmäna hej-kom-och-hjälp-mig utseendet..i lilla Vara dessutom..wtf?! haha.
Men vi kom till slut fram till att vi ändå måste va två jääävligt heta brudar om vi lyckades med det där.. kan väl ändå inte finnas nån annan anledning till att dom tuta?..eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0