Äntligen Moa!

Idag på mötet fick vi reda på att restaurangen där jag jobbar ska få nya ägare. Så nu kommer ju alla bli uppsagda då..för att sedan bli nyanställda. Men självklart kommer ju inte alla bli anställda igen..utan bara en del.. hehe. Eftersom jag kom sist lär jag ju få gå. Men det var först i juni och då hoppas jag ju på jobb på posten. Så kanske inte gör mig så mkt egentligen. Tycker mer synd om de andra som jobbat där flera år.

Nu har iaf våran käääre vän Moosing ääntligen skaffat sig en blogg..och hon är mycket flummig och tankspridd haha..minst sagt! Så kolla in hennes blogg: mmmoas.blogg.se ; )..ni lär inte få tråkigt!
Sådär..nu väntar jag mig 6 st nya blåa pluppar Moa ; ) hahaha


Här har ni mig och Moa för läänge läänge sedan

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack snälla snälla Ann! Ska självklarta marknadsföra dig på min blogg också, när mitt läsarantal ökat! LÄR DRÖJA haha

2009-04-01 @ 12:11:45
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0