Moa är precis lika fin i glasögon som linser!

Idag har jag ringt till Kajsa, ringt till Anna, ringt till Moa (beklagar ditt öga Moa) och fixat med brorsans hjälm (!!). Jag har slagit in presenter, dammsugit huset, bokat biljett..lalala.

På tal om den här hjälmen då. Jag hade fått reda på att brorsans snowboardhjälm skulle till Örebro på något sätt, men inte varför. Så igår frågade jag. Jo, för att han ska till Val'disere (hur det stavas?) i Frankrike och åka skidor nästa vecka. Planet går på sön från Sthlm! Till det fick han såklart svaret: "WHAAAAT?" Är ju inte varje dag man åker till Frankrike och åker skidor liksom, hur har jag kunnat missa det här??..tills jag fick reda på att det hela var ett skämt..he he. Inget att vara avundsjuk på längre iaf. Sanningen då:

E säger:

ska ha pulka race här nästa helg, vi har styrt upp en tävling typ ett gäng här o enligt reglerna måste man ha en bra hjälm

ann säger:

nämeeeen haha..så vi ska alltså frakta en hjälm till dig för att du ska åka pulka?

ann säger:

hahaha

ann säger:

men fan va kuul då :D

..hur troligt låter det egentligen?..INTE ALLS. Ändå så lyckas det blåsa förbi mig som en total sanning.  Han skulle ju bara till fjällen en vecka. Tror jag! Men frågan då: vad är det som har hänt? Har jag gått och blivit blåst? Anna..vi måste sluta umgås. Haha!

Den här veckan har jag annars spenderat fler minuter framför tvn än i brun-utan-sol-sprayen eller solariet, vilket jag faktiskt hade tänk, i alla fall några minuter, så man blev lite fräsch till helgen. Det här kommer väl nu resultera i att min foundation är liite för mörk för mig och jag har en känsla av att solpuder kommer fastna på resten synligt av mig. Så Moa, glöm inte det braiga du hade på CB tack!! :D Beklagar fortfarande ditt öga!

Sen vill jag bara förbereda lilla Cissi på att hennes hus inte kommer bli ömtåligt behandlat om INTE Äppelboken ligger fint framme när vi kommer! ; )

Hoppas på en niiice helg! (även för Moa och hennes öga!)


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Vadå blåst? Vadå sluta umgås? Vadå Ann, VADÅ?! hahaha.



Kul inlägg, faktiskt!

2009-03-06 @ 18:20:41
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Moa

Håller med Anna, BRA INLÄGG! haha. Du tar dig Ann:P haha. O ingen lär ju ha missat att allt inte är somd ska. Har lite olika upplägg för ögat o kvällen, Anna, kankse provar dina glases, vem vet! :P

2009-03-06 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0