Zlatan eller Måns?..pengar som pengar!

Idag har jag och Anna vart ute o gått..som alla dagar..och som vanligt så är det ju när vi slår ihop våra briljanta hjärnor som vi filosoferar som bäst. Det var nog när vi kom fram till att vi gjort slut på alla våra pengar..och inte har någon inkomst, som vi började spekulera..huruvida vi ska skaffa oss en rik man eller inte.
Självklart var ju första tanken JA!..men sen när vi tänkte efter så kom vi på att vi vill ju faktiskt tjäna ihop våra egna pengar och sen göra vad vi vill med dom, även om man kan leva på nån annans pengar så skulle nog inte det kännas riktigt rätt. Men ja, OM vi nu ändå skulle skaffa oss en rik man..så ska han ju va sådär fett rik, alltså så rik att han inte märker om en mille el två försvinner liksom. Annars är vi ju snällt villiga att ta en halv miljon var om det är så asså...men..ja..
..vi kom ju iaf självklart att tänka på Zlatan..vilket tog oss fram till att vi borde skriva ett brev till Zlatan..där vi ber om kanske iaf 500 000..menar..de märker han väl knappt av ändå? Men så nästa problem..det kommer ju säkert komma fram till nån "förman" som slänger vårat brev direkt..även om vi skriver VIKTIGT på.
Nej..kanske blir lite väl svårt att få fram det till han. Så nu ska vi skicka till Måns Selmerlöf istället. Vi hörde på radion häromdan att han läser ALLA brev han får..och även svarar på dem!..perfekt!..och skriver vi c/o Marie Serneholt på så lär väl pengarna inte bli nåt problem heller!
Jajemen.

På lördag spelar Sverige mot Portugal..missa inte! Vet inte vilket dags det var..men jobbar jag inte så ska jag lätt göra chokladpudding och sätta mig framför tv:n.. såg att vi hade chokladpudding i skafferiet idag..en fin lite överraskning! :P

Kommentarer
Postat av: Ejdan

Haha, jag ska ha en rik man, och jag tänker göra vad jag vill med hans pengar även fast de inte är mina. HAHAHAHA

2009-03-24 @ 23:43:01
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/
Postat av: ann

Lika otippad som vanligt ejdan ;) haha

2009-03-25 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0