Shake shake, shake shake shake it!

Jag känner mig täckt av fett..från hamburgarna jag har stekt idag..och falukorvarna..och äggen..och snitzeln. Japp, jag har gjort hamburgertallrikar och pannbiffmackor idag minsann. Trivs vid spisen, där jag hör hemma, är så varmt och skönt..ha ha. Annars har dagen gått fint, en krossad flaska till skillnad från tallrik.. ute i restaurangen till skillnad från i diskrummet. Jag tog det med bravur.
 
Igår var det fest, det var kul, jag var chaufför!
Det jag via chaufförtiteln har kommit fram till är: när vi är på ute så går vi in för det, alltså, riktigt går in för det (på dansgolvet alltså). Ibland har jag tänkt; folk måste ju kolla och tycka att vi är konstiga, men så har man kommit fram till att varför skulle de göra det, alla shäjkar väl loss precis som vi elle? Men tjejer, från ett nyktert öga, folk kollar! Det gjorde i alla fall jag! hahaha..men ja, jag är stolt över våran insats gång efter gång, låt oss aldrig bli några tönt/mellanstadiedisco-dansare



(Nu har jag lagt in några små bilder från i torsdags, inte så många, men vill ni se så finns de lite längre ner ↓ ; ) )

Kommentarer
Postat av: Ejdan

HAHAHAHAHHA, Vi är ju grymma på allt, ANN! :D:D

2009-03-02 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0