Sy

Jajemen..jag gjorde det igen..i lördags..utgång och chaufför..för 3:e gången. Det ni! Lagom trött igår efter jobbet bara..så var SÅ nära att missa Gossip Girl..inte okej! Men blev glatt överraskad när jag upptäckte att klockan var 18:54! Tur! Har precis sett reprisen nu också haha...Chuck and Blair, Blair and Chuck..aah...ge mig nästa avsnitt NU!

I alla fall..pratade med Moa på msn precis, hon hade köpt tyg för att sy nåt fint sa hon..och då kom jag på att jag ju bestämt att jag skulle göra ett sånt där hårband. Här går det fort framåt! Men ja, hade inget bra tyg hemma sist, så nu ska jag köpa det imorrn..jäj!..så får vi se om det blir nåt fint resultat av det hela sen haha..också var det nåt mer inplanerat på tisdagen än personalmöte och mosskrattning (ja, igen haha)i alla fall. Ska bli kul att se din vackra kreation sen också Moa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0