Öret

Vi hittar galant in i Örebro..och till parkeringen där vi byter bil med brorsan. Tar oss vidare till parkeringen mitt emot Moatoas hus. Med madrass väskor och kassar tar vi oss över vägen och ska sedan över ett dike. Går inte lika bra. Nej.. Ann lyckas ta sig ned för diket, tar sats..i leran..och försöker ta sig upp ur diket..jorå..halkar i den härliga leran poch kommer inte uppåt, snarare neråt och tar emot sig i leran med den lilla presenten vi köpt till Moa.. blir ju lite lerig såklart..en bil lyckas även köra förbi precis i samtidigt.. som i följd tutar åt deras fina syn..jorå! Sen kommer Moa ut från dörren som via skrik och skratt hört att Ann och Anna anlänt, samtidigt som ännu en bil tutar och så fint gör tummen upp! :D Jajemen..Ann och Anna är framme i Örebro.

Jag fick iaf hjälp av Moa att komma upp, kan bara tänka mig hur kul hon hade där en natt när hon skulle hem själv efter en fest..och precis som jag..fastnade i diket!

Nu är det snart fest och vi har precis käkat Henkes specialrätt, pannbiff med fetaost..mucket gott-..och vi har precis börjat smutta på vinet..som var fantastiskt gott..vet inte vad det heter men det står iaf FM på..rekommenderas starkt!!

Iordning-göring nu!..just nu till den här låten! ;P


Kommentarer
Postat av: Ejdan

HAHAHAHAHAHA, ursäkta mej. HAHAHAHA Kan se detta framför mej! :P

2009-03-18 @ 19:02:56
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0