nähää?

Jag har hunnit med allt jag skulle göra idag..till och med mossrensningen haha(lite iaf).
Det började såhär: Pappa sa "jag har ett jobb till dig Ann" "nähää?" svarade jag som vanligt. Han la till; "du får en vecka på dig..du ska kratta bort all mossa från gräsmattan.." och han förskönade det inte, nej, "det är faktiskt riiktigt jobbigt, känns i armarna, så du får inte göra för mycket åt gången" sa han. Haha! Hur jobbigt kan det va?..är väl ingen match för mig?!..tänkte jag.
Jag började vid två idag, och när jag hade kommit ca 2 meter från där jag började så var klockan 3.. jah! Sen kollade jag ut över resten av gräsmattan och insåg att..det här kommer jag ju LÄTT hinna klart på en vecka!..om jag krattar typ hela dagen varje dag vill säga!..så..nä..jag gav upp. Kanske känns det lättare imorrn! :P

Sen när jag gick in till posten så hade jag till min stora förvåning fått både lön..oooch.. en present!!..från veckorevyn! :P Sicken överraskning va!




Tyvärr så var ju den presenten jag egentligen skulle få slut..så jag fick de här i stället.. parfymen va ju nice iaf..Covet från Sarah Jessica Parker..de ni! Det var jag allt värd! haha

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Fin belöning för lite mossrensning måste jag säga! :D

2009-03-24 @ 13:03:18
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0