Kusten

Vaknade vid 8 första gången. Då sken solen utanför och fåglarna kvittrade..ååh vilken härlig dag det kommer blii, tänkte jag. Det tänkte jag även nästa gång jag vaknade och nästa gång igen, tills nu, nu har jag sovit bort solen och det är mulet utanför, synd! Jaojao, det blir nog en nice dag ändå. Får se vad som händer, kanske en liten promenad tillstranden o ta lite fina kort, kanske till Torp om vi ska hämta Anna, slappt kommer det bli iaf!
Nu ska jag ta mig lite frukost o se om även lilla Kajsa bestämmer sig för att vakna snart..också ska jag springa till stereon och byta lååt..aaahh...tål inte den här, ni vet, Monica Setterlund eller vad hon heter, sakta går hem genom staaan lalala..kan det bli mer deprimerande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0