Jobb, jobb, jobb

Ni kanske kommer ihåg att jag provjobbade för ett helgjobb förra helgen.

Chefen sa att jag kulle ringa på onsdag efter den helgen för att höra om jag fick jobbet eller inte. Så det gjorde jag, men då när hon svarade och sa att hon pecis varit hos tandläkaren och kunde "knappt prata" hehe.. så hon skulle ringa dagen efter. Gjorde hon det?..nej.. och det gjorde hon heller inte resten av veckan. Så nu idag ringde jag igen, hon svarade inte. Men nu för kanske en timme sen så ringde hon upp mig och sa att jag typ fick jobbet. Så nu ska jag jobba hela helgen igen. Jäj!..är ju det. Men jag är ändå lite bitter.
Alltså, när det handlar om sånt här så förväntar jag mig att folk är professionella, att det liksom är en självklarhet att man håller vad man lovat, dels för att ine ge någon en dålig uppfattning och även av andra anledningar, orkar inte tänka så långt just nu. Nu hade jag kanske planerat annat i helgen, nej, inget viktig alls, men ändå..hon kunde sagt då när jag ringde sist antingen ja eller nej och återkommit med detaljer isf liksom, så hade man i alla fall kunnat ha det i tanke när man planerar helgen. Men nu när man har gått o väntat så har man änna tappat suget och trott att det var kört. 
Men ja jag vet, har egentligen inget att klaga på, men tycker ändå bara att de kunde skött det lite bättre.

Men jääj!! Jag har fått ett jobb :D lite halvt iaf!

Jag har förresten köpt en skinnjacka idag :P..visar sen!

Kommentarer
Postat av: ÄNA

GRATTIIIIIS :D (om du inte såg det på msn förut)

2009-03-09 @ 20:52:13
Postat av: Ejdan

2009-03-09 @ 21:38:52
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/
Postat av: Ejdan

Klumpigt att inte hinna med att skriva nått på den första kommentaren:P men. Inget Kronan för dej då! haha Men GRATTIS till jobbet! :D

2009-03-09 @ 21:44:40
Postat av: Moa

WOHOOOO!

2009-03-10 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0