Götebörg, Australien

Nu har vi förflyttat oss till Göteborg. Kajsa sitter nog i en föreläsningssal just nu och härsitter jag i hennes soffa o chillar. Fast jag ska inte chilla egentligen. Ska in till stan snart och har inte ens börjat göra mig iordning, Kajsas dusch är för kaaall..brrrr.
Idag ska jag köpa present till mamma också ska jag köpa byxor till jobbet..jäj!

Moa fråga precis om vi skulle åka till Australien och jobba i höst..jaoo..har ju funderat på det förut..så why not..vore riktigt kul! Om man får ett bra jobb iaf :D..nån mer som vill med? För sen ska Moa o Henke ut o resa isf..o då blir jag alldeles aloone där nere!

Nej, tummen ur nu!
Götebörg här kommer jaaag...men först..BRRRRRR


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kommer med Ann!

2009-03-16 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0