Försommar i Barcelona..jaha ja!

Sådär..nu har jag riktigt ansträngt mig och tvättat mattorna i den lilla bilen..så nu har jag ju bidragit med lite iaf :P. Imorrn åker nämligen bilen tillbaks till Örebro, med mig och Anna! Vi ska hälsa på Moa som fyller år och festa lite! Så passade ju himla bra att vi kunde ta bilen. Så.. Erik och Hanna..hoppas ni njuter av era sista dagar som SAAB-ägare, för snart är den tillbaks där den hör hemma!..mohaha.

Annars har jag faktiskt solat idag..solen skiner ju för fullt!! Äntligen! Också har jag även sytt i ett par byxor och en tröja som länge legat och väntat på mig! Men så har jag också fått det här mailet..som passade väldigt bra att skicka till mig just nu!...;

spacer
Hej Ann

I april och maj är det redan försommar i Barcelona och på Franska rivieran. Välj tapas, lekfull shopping och FC Barcelona på ett kokande Camp Nou. Eller varför inte fantastisk fransk mat och den vackra och vilda naturen längs rivieran...

» Barcelona: 3 nt.fr.2960:-
» Milano: 2 nt.fr.3663:-



Ååh..vadå lockande?! Vore ju INTE fel asså..och det här var ju bara så perfekt prickat..har alltid haft en liten förkärlek till Barcelona..hur kunde dom veta det?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0