100% ÄN ÄND ÄNA

Till nåt roligare. Jag och Anna har äntligen tagit tag i en liiten del av våra liv och vart och tränat! 100% aerobic var det på schemat! Joorå! Jag tror att vi tillförde gruppen mycket idag. En röd och en rosa liten ny färgklick gör väl ingen mindre glad? För tror väl inte dom la märke till några andra av våra skillsss..möjligtvis den där snurra-runt-grejen på golvet. Aja, även om det nu värker lite lätt i benen och vi kanske, bokstavligt talat, inte kommer kunna gå på nån dag så är vi riiktigt stolta över våran insatts! Vi är ju båda två överens om att träningsvärk ju bara visar att man har gått in för de extra mycket!..och ja, vi har ju faktiskt stretchat! :P Nej jag ser redan fram emot nästa pass på fre Anna! Då är även tyngder inräknade..weei hehe..och kanske inte lika mycket steg.
Har de senaste året kommit fram till att jag är grymt dålig på att memorera och komma ihåg dessa jeevla steg som man lär sig på ca en kvart! Märker liksom att när hon "ledaren" är med så kollar jag bara på henne. Sen när hon inte är med längre..vad ska man göra då? Nej, måste nog börja tänkta lite taktiskt, under inlärningen så att säga. Men ja, när stegen väl sitter..då SITTER DOM! haha 
Nu ska jag sova! Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: ÄNA

JAG ÄR SÅÅÅ LADDAD!!!

Grymt inlägg Ann :D

2009-03-26 @ 10:04:08
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0