Robert Pattinson, jag fattar grejen!

Idag har jag sett på MTV Movie Awards-reprisen. Kom på att det är för många filmer jag vill se som jag inte sett än. Bland annat Slumdog Millionare, Bröllopsduellen och inte minst Twilight! Alltså, man är ju helt fast av att bara se nån minut från filmen, och nu när jag sett MTV-galanfattar jag att alla är så hysteriska över Robert Pattinson. Att han är grymt snygg är ju ingen nyhet, men att han verkade sådär riktigt schysst gör det ju inte sämre. Han såg riktigt bekväm och glad ut hela tiden haha. Plus att kavajen han hade på galan var riktigt snygg!! Han är ju grym helt enkelt. GE MIG! haha.
Ännu roligare var ju nästan när Kristen Stewart, som också spelar i Twilight, tappade sitt pris på golvet när hon höll sitt tacktal, haha!


Olala


Checka stilen ; ), den blåa kavajen, hett!

...och om det blir som tänkt så är det iaf Twilight som gäller på söndag! Weei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0