JOBB IMORRN!!!!!!

Okej, jag tror jag har blivit Twilightiserad eller nåt, vet inte om de va 4:e eller 6:e gången jag såg filmen nu, men i fredags var iaf enda dagen som jag inte sett en enda liten snutt från den, sen jag såg den första gången, och ja, det var förra söndagen, jag vet.. sjukt!!
Dagen har i allafall gått åt till att lägga över alla mina bilder till en annan hårddisk, brorsan har tagit med den bärbara datorn för att fixa med, så nu sitter jag vid våran gamla stationära, den tänker såå snaahaaabt, I lööhöööv it!!
Idag är även min sista dag i frihet på ett tag haha, jopp, imorrn ska jag upp tiiidigt för att åka och jobba klockan 6, jäj! Men gött med en inkomst igen, har änna längtat efter att inta postis-titeln igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0