Gossip Girl, Twilight, EU-val

Vilken känslokväll det blev, Gossip Giiiiirl, aaaahh, han sa det! Shit, tårar av glädje kom det hos mig iaf, haha! Sen blev det ju kvällen inte sämre av att se Twilight, och ja, jag är nu fast, som alla andra! Kunde inte somna igår, men inte för att jag var rädd att det skulle komma en vampyr och äta upp mig, menar, så länge det är Edward så skulle det va helt ok för mig haha, nej men för att jag tänkte på hur de andra filmerna kommer bli. Ja, fast.. som sagt. New Moon ska ses på bio!!




Sen är det väl bara till att gratta Piratpartiet som vann EU-valet, om jag ska va ärlig så vet jag inte vad de står för, men får hoppas att de kan åstadkomma nåt bra. Om inte annat är det ju rätt bra o ha fått så många röster så snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0