Rachel Bilson 28 år?!

Läste om Rachel Bilson i en tidning här om dagen, ni vet hon som spelar Summer i OC. Jag kan säga att jag tappade hakan när jag såg det stod att hon var född 1981, alltså skulle hon bli 28 i år. Tänkte att det kan ju inte stämma... men nu har jag kollat upp det här, och det stämmer ju, även Adam Brody "Seth" är 30 år! Vad hände där?haha. Här har jag gått runt och trott att de va små tonåringar, precis som de är i OC, men inte, vilken besvikelse! Så fel man kan ha ibland asså. 
Hoppas det här intresserade nån, det intresserade i af mig! haha


30 år, hajjemen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Skojar du ?! Trodde oxå dom var tonåringar ! haha Så barnslig som Seth är :P

Vad hittar du på idag ? Kram :)

2009-07-08 @ 18:04:11
URL: http://maariehaansson.blogg.se/
Postat av: Moa

Seth=30!!!! OJ!

2009-07-08 @ 20:46:11
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0