måndag, måndag

Jag och Anna har varit ute o gått. Seeegt var det idag, men vi tog oss igenom det också haha. Idag har jag lärt mig att "svordommar" lindrar smärta, där ser man! Var några studenter i USA som gjort ett test. Ett antal personer hade haft handen i iskallt vatten och hälften av dem fick svära och likn, men inte de andra. De som fick svära klarade att ha handen i vattnet 40 sek längre än de andra. Lite intressant ändå ;)

Nääee..annars hade jag väl inte så mycket mer att tillägga.

Var ju i Skövde i helgen, mycket nice! Vi spelade poker med kokosnötter och lekte "cowboy, cowgirl". Den leken kan jag ju förklara en annan dag, haha! Sen var det vidare till Husaren (tror det stavas så), bra ställe! Hade ingen kamera med så inga bilder den här gången tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg :)

Spana gärna in min nya design på min blogg och säg vad du tycker om den! :)



Ha en fortsatt bra kväll.

2009-07-13 @ 19:27:32
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0