Black Eyed Peas, ny låt

Jag har fortfarande inte tröttnat på Boom Boom Pow men ny singel från Black Eyed Peas, lyssna här, den är bra. Älskar hur de ändrar sitt sound hela tiden, och att alla i gruppen är så olika och har sin egen stil + att de bara känns så grymma utan att egentligen anstränga sig. Vore så jäkla kul att se dem live!

De uppträdde ju på live 8 som var för några år sen, och det har gått på repeat hur många gånger som helst hos mig kan jag säga. Nu hittade jag det på youtube, och det här är den bästa låten från då.

Det verkar ju iaf ha riktigt kul på scenen, vilket drag!


and the base keeps runnin' runnin' and runnin' runnin' and runnin' runnin' and runnin' and runnin' runnin' and runnin' and runnin' and runnin' and runniiiin'

Kommentarer
Postat av: ernstr

värsta feel-good-låten!

2009-07-03 @ 20:45:05
URL: http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0