Ingen fest utan O'neal McKnight!

Nu känner jag mig festsugen! Har inte alls gjort det innan tiiills jag hamnade här framför massa goa låtar! :D

OCH..ska vi ha party så ska vi ha party och då ska vi ha O'neal McKnight!! Eller vad säger nii?? (Moa?)

..men så kan man ju inte lyssna på den riktiga versionen här längre, riktigt synd för videon är kul, men här kommer i alla fall en remix med P Diddy istället.



..sen hittade jag även denna. Jaa, jag tycker allt att de lyckas lika bra som vi Moa, ser du att de till och med har snott våran koreografi där i början? HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ann, varför, VARFÖR har vi inte lagt upp vår dans på youtube??? KAN HÄNDA att d finns en logisk förklaring till d, vår dans är iofs 1000 ggr bättre än youtubeklippet här, men d säger ju inte så mkt:P

2009-02-18 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0