Man med grön outfit på E20

Nu är jag hemma igen! Hann inte uppdatera igår och alla bilder är hos Anna, så kanske kommer senare. 
Igår var vi iaf på IKEA i Malmö, vi hittade en massa saker till Annas rum så det blev riktigt fint, och jag införskaffade mig de traditionella värmeljusen som doftar vanilj :D.. gott!
Sen var vi även på köpcentret i Lund, Nova hette det, shit, riktigt bra var det! Alla bra "vanliga" butiker fick plats under samma tak, och alla hade bra utbud! 5 A:n till Nova ;). Så nu är vi alla redo för Annas skolgång...lycka till nu Anna! Kommer gå så braa så :)

Så idag har jag o Kajsa åkt bil hela dagen, lyssnat på go musik och käkat på McDonalds, mums! Lämnade av Kajsa i Göteborg, men nej då, det blev inte tråkigare för det.
När jag precis hade kört ut från Alingsås så såg jag något grönt som kom och gick. "Vad fan är det där?" tänkte jag, tills jag kom lite närmare och såg en gubbe med täckjacka som hämtade posten, men man kan ju forfarande fråga sig vad det var för grön skapelse jag såg, joo rå, det var den lilla gubbens kalsonger, och det var minsann inte så att de bara syntes över byxlinningen, nej då, det var baara ben som gällde..och det var heller inte vilka kalsonger som helst, utan sånadär "tjej"-kalsonger ni vet!
Alltså, jag åker på E20 (det åker ganska många bilar påp E20), just här där han går och hämtar posten så är hastigheten 70, då är det väl inte konstigt att man dras till den här lilla gröna flcäken..eller?!! haha..och jag har då bara en fråga; Varför har han inga byxor på sig???!! Han kanske inte orkade dra på sig det bara för att gå o hämta posten, eller så var han väl jävligt stolt över något som han ville visa upp haha, vad vet jag, jag fick mig iaf ett jeeevligt gott skratt! 
Det roliga var också att i den bilen jag mötte satt en tant som också gapskratta haha, antagligen åt samma sak som jag ( så nej, det var inte bara jag som drogs till den här vackra varelsen)...och jag som tyckte det var kul sist när jag såg en man i rosa morgonrock som..ja, hämtade posten, men det här slår nog fan det!
Att en sån småsak kan förgylla ens dag va! HAHA!

I alla fall, under min bilfär så satt jag klistrad vid The Voice, eftersom att det är enda chanserna jag får att lyssna på det, när jag åker till Stockholm, Göteborg eller Malmö..hrrm (inte tillräckligt snabbt bredband). Jag har fastnat för Beyoncés låtar Diva och Halo som också spelas för fullt på Voice, riktigt goa! Hörde också den där låten som jag pratade om igen, och det var T.I. ft. Justin Timberlake - Dead And Gone, den var antagligen från 2008, jaojao.
Lyssna in den ;)


 





Nu ska jag ner och dricka Te, kanske inviga ett av mina nya ljus med haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0