Lite godsaker

Idag har jag letat upp jobb som jag ska söka, även kollat närmare på linjer att söka till hösten. Kollar mest på butikschef och reseledare, men är kluven där emellan. Men nu blir det till att uppdatera CV:t och börja söka jobb..
Fast jag har ju hunnit med lite mer, kollat hur vi ska göra om badrummet och bakat chokladbollar :P, åstadkommer mycket på en dag känner jag haha.

Har även kikat runt lite:



                                                                        
                                                                             
                                                                               
                                                                                   Som Beyoncé i gamla dar ; )




Nelly.com
Snygg sminkning (och hårfärg!)







Jag tyckte den här blomsterklänningen från Kenzo var skitsöt!






                                                        
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0